Personal branding, czyli budowanie osobistej marki, w dzisiejszych czasach stanowi dobrą inwestycję w skuteczne przekazywanie informacji o naszym potencjale i możliwościach. W szumie codziennych informacji warto wiedzieć, jak się wyróżnić. W zależności od stanowiska oraz celów zawodowych każda osoba może indywidualnie budować swoją osobistą markę. Warto jednak znać odpowiednie zasady, sposoby, by w szybszym tempie osiągnąć zamierzony rezultat. I to właśnie jest celem oferowanego przez nas szkolenia.
Jak to zrobić?
1. Wybierz szkolenie, kliknij "KUP TERAZ" - Szkolenie zostanie dodane do "KOSZYKA" (w prawym górnym menu).
2. Kliknij "KOSZYK", następnie "DO KASY" - zostaniesz przeniesiony do logowania/ rejestracji.
3. Podczas pierwszej rejestracji podaj dane, które będą widniały na zaświadczeniu (data i miejsce urodzenia).
Po ukończonym kursie otrzymasz od nas certyfikat potwierdzający kwalifikacje zdobyte podczas szkolenia oraz na życzenie potwierdzenie kompetencji na LinkedIn.
Personal Branding, czyli budowanie osobistej marki, w dzisiejszych czasach stanowi dobrą inwestycję w skuteczne przekazywanie informacji o naszym potencjale i możliwościach. W szumie codziennych informacji warto wiedzieć, jak się wyróżnić. W zależności od stanowiska oraz celów zawodowych każda osoba może indywidualnie budować swoją osobistą markę. Warto jednak znać odpowiednie zasady, sposoby, by w szybszym tempie osiągnąć zamierzony rezultat. I to właśnie jest celem oferowanego przez nas szkolenia.
Czego nauczysz się na szkoleniu?
- Poznasz strategie budowania marki osobistej.
- Nauczysz się wykorzystywać media społecznościowe w Personal Brandingu.
- Dowiesz się jakie korzyści da Ci kreowanie marki osobistej.
- Nauczysz się jak określać target i określać cele kreowania marki osobistej.
CZAS TRWANIA:
Szkolenie trwa 2 godziny dydaktyczne, odbędzie się online na platformie ClickMeeting w terminie 3 października 2022, 17.30 - 19.00.
Szkolenie odbędzie się w formie webinaryjnej. Po dokonaniu zakupu i zaksięgowaniu wpłaty uczestnicy otrzymają na adres mailowy link do pokoju webinaryjnego.
Szkolenie trwa 2 godziny dydaktyczne.
Termin szkolenia
5 grudnia 2022, 17.30 - 19.00
1. Czym jest marka osobista, czyli Personal Branding.
2. Na czym polega budowanie marki osobistej.
3. Co może sprawić, że zaczniemy się odróżniać, na tle innych – case study.
4. Do czego może nam się przydać marka osobista
5. Strategia budowania marki osobistej.
6. Wartości fundamentem silnej marki osobistej.
7. Umiejętność określenia, do kogo adresujemy naszą markę osobistą i co chcemy dzięki temu osiągnąć.
8. Wykorzystanie mediów społecznościowych do budowania marki osobistej.
9. Wiarygodność podstawą silnej marki osobistej.
10. Korzyści wynikające z Personal Brandingu.
Czego nauczysz się na szkoleniu?
- Poznasz strategie budowania marki osobistej.
- Nauczysz się wykorzystywać media społecznościowe w Personal Brandingu.
- Dowiesz się jakie korzyści da Ci kreowanie marki osobistej.
- Nauczysz się jak określać target i określać cele kreowania marki osobistej.
Ekspert w zakresie zagadnień z obszaru CSR (społecznej odpowiedzialności biznesu) oraz zrównoważonego rozwoju z ukierunkowaniem na budowanie gospodarki o obiegu zamkniętym.
Dr Ksenia Buglewicz posiada wieloletnie doświadczenie praktyczne oraz wiedzę merytoryczną w zakresie PR, promocji, strategii wizerunkowej, marketingu, komunikacji biznesowej oraz zarządzania.
Doświadczenie zawodowe zdobywała zajmując się public relations, marketingiem, kreacją marki oraz budowaniem wizerunku firm i uczelni wyższych. Jest aktywnie zaangażowana w promowanie koncepcji public relations w perspektywie uczciwego kształtowania wizerunku podmiotów rynkowych oraz promowania zachowań etycznych. Jako trener specjalizuje się w obszarze kreatywności i nietuzinkowego podejścia sky is the limit.
Personal branding, czyli budowanie osobistej marki, w dzisiejszych czasach stanowi dobrą inwestycję w skuteczne przekazywanie informacji o naszym potencjale i możliwościach. W szumie codziennych informacji warto wiedzieć, jak się wyróżnić. W zależności od stanowiska oraz celów zawodowych każda osoba może indywidualnie budować swoją osobistą markę. Warto jednak znać odpowiednie zasady, sposoby, by w szybszym tempie osiągnąć zamierzony rezultat. I to właśnie jest celem oferowanego przez nas szkolenia.
Jak to zrobić?
1. Wybierz szkolenie, kliknij "KUP TERAZ" - Szkolenie zostanie dodane do "KOSZYKA" (w prawym górnym menu).
2. Kliknij "KOSZYK", następnie "DO KASY" - zostaniesz przeniesiony do logowania/ rejestracji.
3. Podczas pierwszej rejestracji podaj dane, które będą widniały na zaświadczeniu (data i miejsce urodzenia).
Po ukończonym kursie otrzymasz od nas certyfikat potwierdzający kwalifikacje zdobyte podczas szkolenia oraz na życzenie potwierdzenie kompetencji na LinkedIn.
Personal Branding, czyli budowanie osobistej marki, w dzisiejszych czasach stanowi dobrą inwestycję w skuteczne przekazywanie informacji o naszym potencjale i możliwościach. W szumie codziennych informacji warto wiedzieć, jak się wyróżnić. W zależności od stanowiska oraz celów zawodowych każda osoba może indywidualnie budować swoją osobistą markę. Warto jednak znać odpowiednie zasady, sposoby, by w szybszym tempie osiągnąć zamierzony rezultat. I to właśnie jest celem oferowanego przez nas szkolenia.
Czego nauczysz się na szkoleniu?
- Poznasz strategie budowania marki osobistej.
- Nauczysz się wykorzystywać media społecznościowe w Personal Brandingu.
- Dowiesz się jakie korzyści da Ci kreowanie marki osobistej.
- Nauczysz się jak określać target i określać cele kreowania marki osobistej.
CZAS TRWANIA:
Szkolenie trwa 2 godziny dydaktyczne, odbędzie się online na platformie ClickMeeting w terminie 3 października 2022, 17.30 - 19.00.
Szkolenie odbędzie się w formie webinaryjnej. Po dokonaniu zakupu i zaksięgowaniu wpłaty uczestnicy otrzymają na adres mailowy link do pokoju webinaryjnego.
Szkolenie trwa 2 godziny dydaktyczne.
Termin szkolenia
5 grudnia 2022, 17.30 - 19.00
1. Czym jest marka osobista, czyli Personal Branding.
2. Na czym polega budowanie marki osobistej.
3. Co może sprawić, że zaczniemy się odróżniać, na tle innych – case study.
4. Do czego może nam się przydać marka osobista
5. Strategia budowania marki osobistej.
6. Wartości fundamentem silnej marki osobistej.
7. Umiejętność określenia, do kogo adresujemy naszą markę osobistą i co chcemy dzięki temu osiągnąć.
8. Wykorzystanie mediów społecznościowych do budowania marki osobistej.
9. Wiarygodność podstawą silnej marki osobistej.
10. Korzyści wynikające z Personal Brandingu.
Czego nauczysz się na szkoleniu?
- Poznasz strategie budowania marki osobistej.
- Nauczysz się wykorzystywać media społecznościowe w Personal Brandingu.
- Dowiesz się jakie korzyści da Ci kreowanie marki osobistej.
- Nauczysz się jak określać target i określać cele kreowania marki osobistej.
Ekspert w zakresie zagadnień z obszaru CSR (społecznej odpowiedzialności biznesu) oraz zrównoważonego rozwoju z ukierunkowaniem na budowanie gospodarki o obiegu zamkniętym.
Dr Ksenia Buglewicz posiada wieloletnie doświadczenie praktyczne oraz wiedzę merytoryczną w zakresie PR, promocji, strategii wizerunkowej, marketingu, komunikacji biznesowej oraz zarządzania.
Doświadczenie zawodowe zdobywała zajmując się public relations, marketingiem, kreacją marki oraz budowaniem wizerunku firm i uczelni wyższych. Jest aktywnie zaangażowana w promowanie koncepcji public relations w perspektywie uczciwego kształtowania wizerunku podmiotów rynkowych oraz promowania zachowań etycznych. Jako trener specjalizuje się w obszarze kreatywności i nietuzinkowego podejścia sky is the limit.